برگزاری سمینار آموزشی طرح تکریم و مشتری مداری

18 آذر 1393
سمینار آموزشی طرح تکریم و مشتری مداری با هدف ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری در تاریخ 11/9/93 برگزار گردید.

سمینار آموزشی طرح تکریم و مشتری مداری با هدف ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری در تاریخ 11/9/93 برگزار گردید. در این سمینار ابتدا دکتر حبیب عمرانی خو مشاور و قائم مقام مدیریت کیفیت معاونت توسعه به بیان اهمیت مسئله پرداختند و سپس با حضور  استاد برجسته جناب آقای دکتر کمالی راد دکترای مدیریت منابع انسانی سمینار مذکور در خصوص مسئله طرح تکریم و مشتری مداری و اهمیت آن برگزار گردید.

علاقمندان می توانند فایل مربوط به سمینار آموزشی مذکور را از فایل پیوست دانلود نمایند.

فایل پیوست


کلمات کلیدی:
سمینار         طرح     تکریم         مشتری    
مداری         تکریم     ارباب     رجوع    
تعداد بازدید:   ۱۷۷۷

چاپ خبر | ارسال به دیگران



ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >